Help! Ik kan niet inloggen!

Als je niet kunt inloggen, dan betekent dit dat je lidmaatschap wellicht niet in orde is. Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn. Kijk ze gauw even na, zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van de voordelen van je lidmaatschap.

Ik heb mijn betaling nog niet uitgevoerd

Indien je gekozen hebt om te betalen via overschrijving, dan dien je deze apart uit te voeren. Je hebt van ons een mail ontvangen met de nodige betalingsgegevens. Kijk je even na of je deze betaling correct hebt uitgevoerd? Gebruik aub de gestructureerde mededeling. Op die manier wordt je lidmaatschap automatisch geactiveerd na verwerking. Denk eraan, dit kan enkele dagen in beslag nemen! Kan je de bewuste mail niet meer terugvinden? Geen probleem! Contacteer even ons kantoor via info-nl@bfp-fbp.be en wij bezorgen je de correcte betalingsgegevens.

Ik heb mijn betaling wel al uitgevoerd VIA EEN OVERSCHRIJVING

Het is mogelijk dat je de betaling hebt uitgevoerd, doch dat ons systeem het niet kan terugvinden en koppelen aan je registratie. Dit kan gebeuren wanneer je de gestructureerde mededeling niet hebt gebruikt in de overschrijving. We hebben al gemerkt dat dit kan gebeuren wanneer een werkgever (zoals vb. de KULeuven) de betaling voor je uitvoert. In dat geval beschikken we over geen enkele manier om de betaling te linken met je registratie aangezien je naam niet meer in de overschrijving voorkomt. Ben je zeker dat de betaling toch werd uitgevoerd? Bezorg ons dan even een bewijsje van overschrijving via het kantoor: info-nl@bfp-fbp.be. Wij activeren je lidmaatschap dan manueel. Wil je voortaan zeker de gestructureerde mededeling gebruiken? Op die manier loopt het zowel voor jou als voor ons een pak vlotter!

Ik heb mijn betaling al uitgevoerd via een ONLINE betaling

Het is mogelijk dat je de betaling van je lidmaatschap online hebt uitgevoerd, doch ons systeem heeft deze tijdens een bepaalde periode niet verwerkt waardoor u u de inloggegevens niet toegestuurd kreeg. Signaleer dit even aan het secretariaat info-nl@bfp-fbp.be en wij versturen u nieuwe inloggegevens.  

Ik heb mij nog niet geregistreerd via het vernieuwde systeem

U kan zich registreren via deze website “word lid” en volgt de nodige stappen.

Ik heb voor mijn partner betaald

Binnen de BFP kennen we nogal wat samenwonende leden. Fantastisch toch dat psychologen elkaar zo vinden en dan samen lid worden?! We hebben echter al een aantal keren vastgesteld dat samenwonenden het bedrag voor de beide partners overschrijven. In dat geval worden er echter 2 lidmaatschappen geactiveerd bij de ene partner, terwijl de andere partner zogezegd "niet betaald heeft". Ben je zeker dat de betaling toch werd uitgevoerd? Bezorg ons dan even een bewijsje van overschrijving via het kantoor: info-nl@bfp-fbp.be. Wij passen de beide lidmaatschappen dan aan. Wil je voortaan echter apart registreren en betalen? Op die manier loopt het zowel voor jou als voor ons een pak vlotter!. 

Mijn mailbox beschouwt mails van de Federatie als SPAM.

Kijk even je SPAM na. Sommige mailboxen zoals hotmail of gmail hebben hoge SPAM - filters, waardoor mails vanuit de Federatie niet doorkomen. Pas even je instellingen aan en zorg ervoor dat mails vanuit ...@bfp-fbp.be, ...@vvkp.be en ...@vocap.be aanvaard worden door je SPAM - filter. 

 

 
Deel dit bericht
Deel dit bericht